Estetická náhrada jedničky na implantát

30.03.2022

Pacientovi byl na jiném pracovišti extrahován zub 21 z důvodu úrazu asi 2 roky před uvedenou rekonstrukcí. Ihned po extrakci zubu byl do lůžka vložen augmentát - autologní kost s xenograftem. Nahrazení chybějících měkkých tkání by vyžadovalo jejich augmentaci, a to pacient odmítal. Z chirurgické fáze ošetření měl pacient velké obavy.

Následně byla zavedena fixtura Dentis OneQ S-clean SL s uzavřeným hojením. Po třech měsících oseointegrace byl vložen individualizovaný vhojovací váleček pro modelaci měkkých tkání a následně zhotovena šroubovaná korunka z fasetovaného zirkonu.

Naše zubní technička se snažila přesně zkopírovat veškerá specifika zdravého zubu 11. Nezbytné bylo i vykouzlit křídový efekt, který je nepřehlédnutelný. Výsledek rozhodně stál za to a pacient odcházel nadšený.

Pxxxx

Klikněte a můžete začít psát. Quod maxime placeat facere possimus omnis voluptas assumenda est omnis dolor repellendus temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet ut et voluptates repudiandae sint et molestiae non recusandae itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia.